måndag 14 januari 2013

Vinnaren av tävlingen får...

Okej, idag avslöjar jag boken som man kan vinna i tävlingen som jag startar på fredag (den 18/1)
Jag kan börja med att säga att boken är på engelska och att den är i en serie om 4 böcker, varav detta är bok 2 i denna serie. Anledningen till att denna boken kommer lottas ut är för att beställningen blev fel och jag har redan denna boken. Så istället för att ha två så kan jag lika gärna lotta ut den.
Första boken kommer ut som en film på bio i början av Februari och om ni inte gissat vilken bok det är än så kommer den här...








Det är alltså boken Beautiful Darkness jag lottar ut och om man då vill vara med i tävlingen om boken så får man komma tillbaks på fredag. Anledningen till att jag inte startar tävlingen nu är för att jag har ganska mycket skolarbete just nu och tycker det är bättre att starta tävlingen på fredag i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar