torsdag 14 februari 2013

Glad alla hjärtans dag! + Veckans färg

Ja, det var ju ett tag sedan jag bloggade men det har varit en intensiv helg/vecka, jag har ju inte lov denna veckan som alla andra (avundsjuk) men mitt lov börjar ju också snart :D sista dagen imorgon och sedan kan jag pusta ut och L.Ä.S.A!! Boken som jag läser nu är jag snart klar med, trodde jag skulle hinna klart med den igår men en massa plugg kom i vägen istället och så var jag och såg Beautiful Creatures! (som jag kommer skriva ett inlägg om senare, om vad jag tyckte om filmen jämfört med boken)

Glad alla hjärtans dag förresten! Jag har typ förträngt att det är alla hjärtans dag hela veckan och så kommer man till skolan som är proppfull med hjärtan på väggar och någon mysko musik som i alla fall gjorde mig lite piggare. Dock känns ju denna dagen lite deppig om man inte har en dejt/pojkvän men jag dejtar min katt istället!

Och nu, till det jag egentligen ville lägga upp ^^
Min böcker som jag glömde lägga upp igår, men jag fixar det nu istället då! Så, veckans färg är...VITA böcker! Och de är:


  • Millys hämnd av Eileen Dunlop (oläst)
  • Kort kjol av Cristina Wahldén (läst)
  • Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (läst)
  • "Dina brev lägger jag under madrassen" av Astrid Lindgren & Sara Schwardt (läst)
  • Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (läst)
  • Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren (läst)
  • Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon (läst)
Ja jag har som sagt två upplagor av Cirkeln, jag köpte pocket boken först men sedan när Eld kom ut så orkade jag inte vänta på pocket upplagan så jag köpte båda två i kartonnage istället.

En annan sak som jag också vill ta upp (gud vilket rörigt inlägg) är att jag äntligen fått min nya bokhylla! Har funderat ett tag nu på att lägga upp bilder på bloggen men jag måste först fixa några bra bilder också. Men det kan ni se fram emot nästa vecka då mitt lov börjar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar