onsdag 6 februari 2013

Mina böcker: SVARTA

Det var ju lite seg uppdatering här nu! Men jag måste skylla på att jag har skola och många läxor att tänka på. Boken som jag läser nu (Sagan om Ringen) går framåt, borde vara klar nästa vecka och då dyker en recension upp på den! Men NU är det dags för ett "Mina böcker"-inlägg! Och veckans färg är svart (om det nu räknas som en färg ^^)
Här är mina svarta böcker:


  • Personer du kanske känner av Jay Asher & Carolyn Mackler (läst)
  • Skuggan av Petrus Dahlin & Lars Johansson (läst)
  • Resten får du ta reda på själv av Lauren Oliver (läst)
  • Cinder av Marissa Meyer (läst)
  • Hungerspelen Trilogin av Suzanne Collins (alla tre lästa)
  • Sofies värld av Jostein Gaarder (oläst)
  • Oksa Pollock: Det sista hoppet av Anne Plichota & Cendrine Wolf (läst)
  • Oksa Pollock: De vilsnas skog av Anne Plichota & Cendrine Wolf (läst)
  • Sankta Psyko av Johan Theorin (läst)



  • Pojkarna av Jessica Schiefauer (läst)
  • Utan ett ord av Linwood Barclay (oläst)
  • Bikini av James Patterson (oläst)
  • Fallen av Lauren Kate (oläst)
  • Vad mina vänner inte vet av Sonya Sones (läst)
  • Vad min flickvän inte vet av Sonya Sones (läst)
  • Särskild av Nene Ormes (läst)
  • Udda Verklighet av Nene Ormes (läst)
  • Falla Sönder av Tahereh Mafi (läst)
  • Rör mig inte! av Tahereh Mafi (läst)
Och boken (excess boken) överst är:

Stål av Silvia Avallone (oläst) som min syster var så snäll och vann åt mig på julkalender tävlingen som Nilma från Nilmas Bokhylla höll i! 

Och så till mina sista böcker (usch så många..)

Min Stephenie Meyer/Twilight-samling ^^ Vilka är, alla böckerna i Twilight-serien, alla borde veta vilka de är vid det här laget, Genom dina ögon har jag också, som jag måste läsa innan den kommer på bio! Sedan har jag också två böcker om bakom kulisserna och en guide bok också, har bara läst delar i dem har inte orkat läsa hela böckerna.

Med det avslutar jag detta inlägget, det blev ganska mycket men sedan är detta också den enda färgen som jag har så många i, nästa gång blir det inte lika många!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar