lördag 2 februari 2013

Sammanfattning: Januari månad





  

Då var det dags att sammanfatta vilka böcker jag läst denna månaden och vilka jag tyckte bäst om! ;)
De böcker jag läst är:



























Antal lästa böcker: 6 böcker
Engelska böcker: 2
Svenska böcker: 4

Framsteg på mina mål 2013: Läsa fler engelska böcker/ avsluta serier; The Mortal Instruments (1/5), Beautiful Creatures (1/4)

Bästa bok: City of Bones
Sämsta bok: Ingen direkt

Antal rec-ex: 1
Antal vinster: 0
Antal köpta: 5

Kommentar om månaden: Inte så värst många lästa böcker denna månaden, de flesta böckerna här läste jag under lovet. Sedan när skolan kom igång fick jag dra ner lite på läsandet. Nu läser jag ju Sagan om Ringen som är lite seg att läsa men den ska jag också snart bli klar med. Nu i februari-månad vill jag fortsätta läsa lite engelska böcker, bl.a. Fallen av Lauren Kate kommer jag ta upp, samt så kommer en ny efterlängtad bok ut denna månadet, nämligen Scarlet av Marissa Meyer som jag också ser fram emot att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar