onsdag 20 mars 2013

Äntligen!

Idag kan man äntligen köpa Berättelser Från Engelsfors ute i affären! Som jag har längtat, sticker nog och köper den direkt efter skolan. Jag är väldigt förväntansfull på vilka historier som kan tänkas finnas med. Och bara för att fira att den är ute så lägger jag upp trailern också, som jag vet kom ut för ett tag sedan men som jag varit för lat för att lägga upp ^^



Jag hoppas att ni sedan inte missat att alla som varit med och gjort Berättelser från Engelsfors kommer vara i alla tre SF-bokhandlarna. Dock har de nog redan varit i Stockholm, det var igår. Men för er som bor nära trakterna i Malmö (imorgon) och Göteborg (idag) så har ni fortfarande chansen att få signering och träffa dem! Själv så ska jag se om jag kanske kan sticka till Malmö imorgon för jag hade verkligen velat träffa de som tecknat och ritat till seriealbumet. Läs gärna mer HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar