torsdag 14 mars 2013

Mina böcker: Bruna/Orangea

Då var det dags för min sista "veckans färg", vet att jag är lite sen med att lägga upp detta inlägget men har lite mycket i skolan så försöker lägga så mycket fokus där som möjligt. Veckans färg är ju som sagt, enligt rubriken, lite av bruna eller orangea böcker, hade lite svårt att placera in dem så vissa kanske inte passar in men det skiter jag i!


  • Som om ingenting av Anne Cassidy (läst)
  • Clockwork Angel av Cassandra Clare (oläst)
  • City of Glass av Cassandra Clare (oläst)
  • Boktjuven av Markus Zusak (oläst)
  • Septimus Heap Magi av Angie Sage (läst)
  • Labyrinten av Kate Moss (oläst)
  • Tänk på ett tal av John Verdon (läst)


Funderar på att visa upp en annan samling men det får bli när jag orkar i så fall ^^
+ det är inte så många

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar