lördag 2 mars 2013

Sammanfattning: Februari månad


Vet inte om det blev så mycket mer läst denna månaden jämfört med förra men här kommer böckerna som jag läst denna månaden


  • Mio, min Mio av Astrid Lindgren
  • Bröderna Lejonhjärta av Astrid Lindgren
  • Mer än ögat ser av Melissa Marr
  • Ringens brödraskap av J.R.R. Tolkien
  • Tänk på ett tal av John Verdon


Antal lästa böcker: 5
Engelska böcker: 0
Svenska böcker: 5

Framsteg på mina mål 2013: Läsa Sagan om Ringen - trilogin (1/3)

Bästa boken: Tänk på ett tal av John Verdon
Besvikelse: Tyvärr måste jag nog säga Ringens brödraskap som jag hade höga förväntningar på

Antal rec-ex: 0
Antal vinster: 0
Antal köpta: 5

Kommentar om månaden:
Det blev ganska lite böcker lästa denna gången, en bok mindre än förra månaden. På mina mål det här året blev det heller inte så många framsteg på. Dock känns det som att denna månaden kommer bli bättre, har precis läst ut Stephenie Meyer´s bok Genom dina ögon som jag verkligen älskade (längtar tills filmen kommer ut på bio!) och som jag kommer recensera senare nästa vecka. Men upp lägget för denna månaden kommer till att bli många engelska böcker, jag har redan börjat på en av böckerna, Hex Hall. I övrigt så var det väl en ok månad men som sagt inte så många böcker lästa tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar