måndag 1 april 2013

Book Haul: Mars


Jag skulle egentligen ha ett litet köp stopp denna månaden och bara köpa fortsättningarna på mina serier men då jag hittade några böcker till på bokrean så blev det fyra böcker till. Nu ska jag dock inte köpa in några nya böcker/påbörja nya serier utan håller mig till fortsättningarna på de serier jag redan har. Här är i alla fall de böckerna jag inte kunde hålla mig ifrån att köpa!



  • Ögat över månskäran (#1) av Libba Bray
  • Upprorsänglar (#2) av Libba Bray
  • Längtans rike (#3) av Libba Bray
  • Tordyveln flyger i skymningen av Maria Gripe
Anledningen till att jag inte köpte dem tillsammans med de andra böckerna från bokrean var för att jag, för det första, inte hittade den sista boken och, för det andra, jag hittade inte första boken, Ögat över månskäran, först men senare så hittade jag den första och då köpte jag hela serien. Får hoppas att serien är bra nu då!

För övrigt så önskar jag en sen GLAD PÅSK! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar