fredag 26 april 2013

Daniellas bokhylla, del 1

Det här är mitt första inlägg som jag får skriva helt själv utan min syster, eftersom hon är i skolan och jag är ledig idag :D. Så jag tänkte att jag också ville visa upp vad som finns i min bokhylla. Dock så har jag ingen fin bokhylla, så jag fick plocka ner böckerna och sedan upp igen, värsta träningen ^^. Men jag tror att jag fick med alla böcker, men jag saknar en bok och det är Matchad, den lånar min pappa som också har börjat bli intresserad av böcker ;)
Okej här kommer del 1 av min bokhylla, min Pretty Little Liars samling:


  • Frestelser av Sara Shepard (#5 läst)
  • Intriger av Sara Shepard (#4 läst)
  • Skandaler av Sara Shepard (#3 läst)
  • Hemligheter av Sara Shepard  (#2 läst)
  • Lögner av Sara Shepard (#1 låst)

Det här var veckans böcker, jag kommer börja lägga upp mina serieböcker sedan kommer lite gott och blandat. Titta gärna in någon gång nästa vecka då andra delen av min bokhylla kommer upp ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar