måndag 1 april 2013

Sammanfattning: Mars månad


Känner att läsningen gått bra denna månaden, blev lite mer läst denna månaden men framförallt så känner jag att jag läste många bra böcker också!


  • My soul to take av Rachel Vincent
  • Fallen av Lauren Kate
  • The Summoning av Kelley Armstrong
  • Hex Hall av Rachel Hawkins
  • Genom dina ögon av Stephenie Meyer
  • Berättelser från Engelsfors av Kim, Lina & Karl
  • Harry Potter and the sorcerer's stone av J.K. Rowling

Antal lästa böcker: 7
Engelska böcker: 5
Svenska böcker: 2

Framsteg på mina mål 2013: Läsa fler engelska böcker, bl.a. fortsätta på Kami Garcias & Margaret Stohls böcker (2/4 avklarat), jag har även påbörjat en av de serier som jag verkligen ville påbörja vilket är Harry Potter serien (1/7 avklarat)

Bästa boken: Genom dina ögon av Stephenie Meyer
Sämsta boken: Fallen av Lauren Kate

Antal rec-ex: 0
Antal vinster: 0
Antal köpta: 7

Kommentar om månaden:
Denna månaden har helt klart varit de engelska böckernas månad! Kommer även fortsätta på de engelska en bit in i April månad. Det har varit många bra böcker denna månaden, den enda som jag inte alls tyckte var bra är Fallen, som det ska göras en recension på. Recensionerna, på böckerna ifrån mars, kommer dyka upp nu i veckan, har som mål att bli klart med det under denna veckan. Men som sagt, en bra läs månad och hoppas att April blir lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar