fredag 31 maj 2013

Book Haul: Maj månad

Det har kommit in en del böcker nu i brevlådan fast än jag trodde att jag bara skulle nöja mig med att visa upp en bok. Nu är det istället tre böcker då jag både fått ett recensions exemplar och också bestämda mig för att köpa hem en bok som jag längtat så länge efter att läsa (och som jag redan läst ut!)



  • Switched av Amanda Hocking (köptes när jag var i Malmö i SF-bokhandel)
  • Blunda och hoppa av Sarah Dessen (rec-ex av rabén&sjögren, tack så mycket!)
  • En fantastisk upptäckt av Hugo Cabret av Brian Selznick (köptes hem ifrån Adlibris)


Jag är väldigt glad över alla tre böckerna som jag fått hem då de är böcker som jag antingen länge velat läsa eller tänkt köpa hem. Hugo Cabret har jag redan läst ut, hade dock lite otur med den då det saknade två sidor i boken vilket var lite synd.. Jag tycker dock väldigt mycket om stilen, innehållet och allt med boken och vill jätte gärna köpa hem Brians andra bok, Underverk - en roman i ord och bilder!
//Rebecca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar