torsdag 2 maj 2013

Daniellas bokhylla, del 2

Nu är det dags igen, den här gången är det min 39 Clues sammling. Har dock inte alla eftersom jag slutade att läsa dem. Man hänger inte med så mycket eftersom de reser överallt och det blir lite rörigt. Men böckerna är bra och här kommer min del två på min bokhylla :D



  • På djupt vatten av Jude Watson (#6 oläst)
  • Den svarta cirkeln av Patrick Carman (#5 läst)
  • Från andra sidan graven av Jude Watson (#4 läst)
  • Svärdtjuven av Peter Lerangis(#3 läst)
  • En falsk ton av Gordon Korman (#2 läst)
  • Benknotornas labyrint av Rick Riordan (#1 läst)
Det här var veckans böcker. Intressant att det är olika författare för varje bok, märkte inte det för ens nu ^^
Nästa vecka kommer del tre av min bokhylla, titta gärna in då igen. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar