onsdag 8 maj 2013

Daniellas bokhylla, del 3


Hoppas att alla har en bra vecka, det har jag iallafall eftersom det nu är helg. Min läsning går väl sådär, har inte haft så mycket tid för läsning. Jag praktiserar liksom på Coop i deras bageri och är där i åtta timmar, så är helt slut efter det. Men jag ska försöka läsa mer, min syster ligger ju före mig ;)
Här är del tre av min bokhylla:



  • Philippa och drömmakarens dotter av Liz Kessler (Osäker på ordningen, men vi säger #3, läst)
  • Philippa och stenfens löfte av Liz Kessler (#2, läst)
  • Philippas tre önskningar av Liz Kessler (#1, läst)
  • Demonernas port av Michelle Paver (#3 Vargbröder, oläst)
  • Havets fångar av Michelle Paver (#2 Vargbröder, läst)
  • Vargbröder av Michelle Paver (#1 Vargbröder, läst

Det var veckans böcker, glöm inte att komma tillbaks nästa vecka och titta in. Fortsatt trevlig helg :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar