torsdag 30 maj 2013

Daniellas bokhylla, del 6

Nu var det dags igen, att vissa upp min bokhylla. Den här gången glömde jag inte bort det. Men vet ni vad, det är snart sommarlov och ska försöka att inte glömma bort bloggen som jag råkade göra med min första som tyvärr nu är borta. En tragisk historia O_O
Åter till bokhyllan, kom in på fel spår ^^. Så veckans bokhylla är:



  • Beautiful Redemption av Kami Garcia och Margaret Stohl (#4 Caster Chronicles trilogin, oläst)
  • Beautiful Chaos av Kami Garcia och Margaret Stohl (#3 Caster Chronicles trilogin, oläst)
  • Beautiful Darkness av Kami Garcia och Margaret Stohl (#2 Caster Chronicles trilogin, oläst)
  • Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl (#1 Caster Chronicles trilogin, läst)

Ser verkligen fram emot att läsa de andra böckerna eftersom ettan var så himla bra. Men jag har lång tid på mig innan nästa film kommer upp på bio. Därför håller jag ut och läser andra böcker så länge ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar