fredag 31 maj 2013

Sammanfattning: Maj

Nu har äntligen sommaren kommit och snart börjar sommarlovet! Läsningen för min del, Rebecca, har varit ganska seg i början av månaden men nu i slutet av månad så drog det iväg. Det har varit en bra läs månad och jag vet att nästa kommer bli lika bra, om inte bättre då det hinns med fler böcker då. För Daniellas del har det bara hunnits med en bok, men nästa blir mycket bättre! Då jag har som mål att ha läst minst 3 böcker!

Daniellas lästa böcker:

  • The Gift av Alison Croggon
Rebeccas lästa böcker:

  • My Soul to Save av Rachel Vincent
  • Tid att dö av Anne Cassidy
  • Skuggkysst av Richelle Mead
  • Under din hud av Melissa Marr
  • En fantastisk upptäckt av Hugo Cabret av Brian Selznick
  • Harry Potter and the chamber of secrets av J.K. Rowling
Totalt antal lästa böcker: 7 st
Engelska böcker: 3 st
Svenska böcker: 4 st 

Framsteg på Rebeccas mål 2013: Läst bok 2 i Harry Potter serien samt fortsatt på mina engelska böcker, kom på att jag glömt mina mål lite men R finns om du känner för att kika in på de mål jag satt för detta året.

Bästa boken: En fantastisk upptäckt av Hugo Cabret!
Besvikelsen: Ingen

Antal rec-ex: 1
Antal vinster: 0
Antal köpta: 6

Kommentar om månaden/nästa månad:
Ligger verkligen efter med mina recensioner men jag ska bättra mig och i alla fall få två st avklarade nu i helgen. Daniella säger att hon ska bättra på sin läsning till nästa månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar