fredag 17 maj 2013

Uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen nu ett tag, men jag lovar att det kommer bättra på sig lite nu i helgen. Jag har ju varit back med mina recensioner ett tag och det är dags att börja komma ifatt igen känner jag!
Anledningen till att det varit så dålig uppdatering beror på att min syster, Daniella, varit sjuk och själv har jag haft väldigt fullt upp med skolan, vilket också har påverkan min läsning lite. Men just nu i skolan så börjar vi närma oss "deadline"-datum, då ALLA uppgifter, kompletteringar och rester ska in. Och detta i kombination med nationella, redovisningar och andra prov har gjort att jag i stort sätt bara har pluggat i typ sex dagar. Nu kan jag dock ta lite paus, yeees! Har lust att bara slänga mig på gräset och läsa klart min bok!!
Imorgon lär det dock inte bli någon uppdatering på dagen, möjligtvis kanske under morgonen, för ska ta en sväng ner till Malmö med syrran och kolla in lite Eurovision Song Contest Event men också kika in en runda (eller två ^^) i SF-bokhandeln för är väldigt sugen på att handla in några nya böcker.

Hoppas alla ni andra haft än bättre vecka och verkligen njutit av det fina vädret ute! Och just det, idag har jag namnsdag! :D Brukar inte hålla koll på datumet egentligen så blev överraskad först när alla grattade mig ^^ I alla fall, ha en trevlig helg så kommer det upp lite recensioner imorgon!
//Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar