torsdag 20 juni 2013

Daniellas bokhylla, del 9

Nu är det dags för min näst sista bild/bokhylla vilket är synd, men jag har även fått fler som inte finns med här. Imorgon är det midsommar och hoppas alla får en trevlig och rolig dag. Mitt mål att läsa minst tre böcker denna månaden går bra, just nu har jag läst mer än tre och det går bara uppåt.
Här kommer del nio av min bokhylla:




Högst upp:
  • Någon annanstans av Gabrielle Zevin (läst)
  • Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell (oläst)
Vänster rad:
  • Rum 213 av Ingelin Angerborn (läst)
  • Havets Demoner av Justin Somper (#1 Vampyrater trilogin, oläst)
  • Gudarnas Ö av Tera Lynn Childs (läst)
  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs (läst)
  • Andarna mitt ibland oss av James Van Praagh (läst)
Höger rad:
  • Sommaren jag blev vacker av Jenny Han (läst)
  • Evermore av Alyson Noël (läst)
  • Korsad av Ally Condie (#2 Matched trilogin, läst)
  • Divergent av Veronica Roth (#1 Divergent trilogin, läst)

Det var veckans böcker och titta gärna förbi nästa vecka igen för att se slutet av min bokhylla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar