tisdag 3 september 2013

Böcker blir till film

Just nu håller jag på att läsa Insurgent och det går lite segt eftersom jag har många läxor och slutar sent exakt varje dag. Men jag försöker att göra mitt bästa och ska läsa så mycket jag kan denna veckan. Vill verkligen gå vidare till en annan bok eftersom där är så många som jag vill läsa i min bokhylla :D
Men i alla fall så kommer Divergent ut på bio nästa år och längtar så mycket. Det är precis som när min syster läste city of bones och längtade tills även den skulle komma ut på bio, men nu har hon sett den. Så nu är det väl min tur att få längta ;)

Här nedanför kommer en teaser/trailer från Divergent, längtar sååååååå.....





En annan sak både jag och min syster längtar efter är Catching Fire. Den kommer mycket tidigare på bio än vad Divergent gör, så skönt att något RIKTIGT bra kommer bio detta året också. Det blir mindre längtan till nästa år eftersom man längta till Catching Fire som kommer ut på bio den 20 November. Nedanför kommer trailern på Catching Fire :)
PS: Älskar trailern



Sen kommer också Ender's Game ut bio den 8 November. Jag har inte läst boken och trailern verkar inte wow, frågan är då... är filmen ett wow? Där finns säkert några där ute som längtar till att den också kommer ut på bio. Nedanför kommer trailern på Ender's Game. Någon som läst/läser boken och tycker att den är bra? Hör gärna av er i kommentar fältet ;)


Så dessa är de böcker som snart kommer ut som film på bio och som jag tror att många längtar till. Speciellt jag! ^^



1 kommentar:

  1. Enders game är skitbra så längtar som en tok efter filmen!

    SvaraRadera