torsdag 31 oktober 2013

Book Haul: Oktober

Jag (rebecca) trodde först inte att det skulle bli så många böcker den här månaden i och med att jag bestämt mig för att inte beställa hem något... Meen så dök höstrean upp på cdon och då kom det ändå hem tre st böcker. ^^
Daniella har inte beställt hem något dock så det finns inget i hennes Book haul denna månaden, förutom Legend som vi delar på. =)
Här är den i alla fall, min Book Haul!


  • Sword Princess Amaltea av Natalia Batista (köpt på Sci-Fi mässan)
  • Legend av Marie Lu (rec-ex av modernista!)
  • Underverk av Brian Selznick (höstrean på CDON)
  • De skandalösa av Simona Ahrnstedt (höstrean på CDON)
  • Magikerna av Lev Grossman (höstrean på CDON)
Vi får nog börja ta tag i och läsa recensions exemplaren av Modernista nu, det är prioritering nummer ett till November månad! Då vi nu har två liggandes i bokhyllan =)
På Sci-fi mässan köpte jag ju Sword Princess Amaltea som jag egentligen tänkt köpa på Bokmässan men det var så mycket på Bokmässan så det blev inte av. Som tur var så dök både seriealbumet och författaren upp nu på denna mässan så då passade jag på att köpa den och jag har nu läst ut den också och jag ångrar inte att jag köpte den. Väldigt duktigt ritat av henne och jag älskar den gulliga storyn! När jag köpte albumet fick jag också en bild ritad inuti och en autograf som jag är väldigt glad över!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar