måndag 14 oktober 2013

Mål Under Höstlovet

Det är som sagt höst och det innebär att Halloween drar in över oss, mörka tider! Då är det så klart mysigt att sitta och läsa en läskig bok med tända levande ljus runt omkring sig. Så vilka böcker har ni planerat att läsa under höstlovet? Jag själv har tänkt lite på att jag borde läsa en bok som legat i min bokhylla länge nu och den är i precis rätt tema, läskig! Den heter Djävulens märke och har sett många recensioner om att den är väldigt läskig. Jag började läsa en bit in på den för några år sen och tyckte den var seg, jag hann inte komma till den läskiga biten. Så om jag hinner läsa den på höstlovet, så tänker jag, efter det, läsa Beautiful Darkness. Det är tid för det nu känns det som!
//Daniella















Ja, min läsning under höstlovet lär nog inte bli så lovande. Jag hade tänkt räkna med att läsa ut tre böcker under lovet om två veckor. Men eftersom det går segt med de böckerna som jag läser nu och vi i skolan snart ska börja läsa två böcker (en på engelska och en på svenska) så ser det inte så lovande ut med de böckerna jag planerade att läsa. Jag har dock bestämt mig för att om jag har tid över att läsa under lovet så ska det bli de här två böckerna som jag tänker prioritera. Med andra ord vill jag väldigt gärna läsa klart serien om Caster Lena och är väldigt sugen på att läsa en läskig Stephen King bok!
//Rebecca















Så det är våra mål under höstlovet :D
Har du några böcker som du känner att du absolut måste läsa nu till Halloween?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar