onsdag 9 oktober 2013

Omslagsonsdag #13 Gult


Äntligen ett lättare tema! ^^
Jag kan inte säga hur många gånger jag startat ett sådant här inlägg men som slutat med att jag aldrig publicerade det. Onsdagar brukar vara de dagar då jag har fullt upp både med att gå i skolan (8-17) samt sedan sticka till yogan. Så jag brukar inte ha så mycket tid där emellan eller efteråt. Men idag fick jag sluta tidigare, lycklig! Så nu, eller i alla fall idag, är jag med på Bokpotatens omslagsonsdag igen. Tema idag är som sagt gult, ett lätt tema om man jämför med de tidigare ;)




























Det finaste av alla de här omslagen? Jag gillar ju verkligen Rekviems omslag av Lauren Oliver men jag måste också säga att Dust's omslag också är väldigt snyggt!
Vilken tycker du är snyggast?




3 kommentarer:

  1. Rekviem är snygg, speciellt när man tittar lite närmare :)

    SvaraRadera
  2. Verkar finna riktigt många gula omslag. Håller med, Rekviem är fint!

    SvaraRadera