lördag 1 mars 2014

Book Haul: Februari + bokrea


Här kommer vår book haul från denna månaden då det även blivit en del bokrea köp! =)

Rebeccas böcker:

  • Torn (#2 i Trylle-trilogy) av Amanda Hocking (från cdon)
  • Spell Bound (#3 i Hex Hall) av Rachel Hawkins (från cdon)
  • Innan jag somnar av SJ Watson (Maxi bokrea)
  • Madeleine av Kate McCann (Maxi bokrea)
  • Harry Potter and the prizoner of Azkaban av JK Rowling (från cdon)
  • Inside HBO´s Game of Thrones av Bryan Crogman & George RR Martin (Akademibokhandelns bokrea)
  • Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman (Akademibokhandelns bokrea)
Den sista boken (min mormor hälsar och säger förlåt, är i nuläget utlånad och därför inte med på bild.

Daniellas böcker:

















  • Mystic (#3 i The Soul Seekers) av Alyson Noël (Från Akademibokhandeln)
  • Dead Silence (#4 i The Body Finder) Kimberly Derting (Från Akademibokhandeln - som vanligt har jag samma otur att köpa en av böckerna i serien, i detta fallet bok fyra i en serie jag tänkt köpa fast med annat omslag. Jag får väl ta smällen, den var ju på utförsäljning. 
  • Fångad av Lucy Christopher (Från Akademibokhandelns bokrea)
  • Mysterier av Herbert Genzmer & Ulrich Hellenbrand (Från Akademibokhandelns bokrea)
  • Under Kupolen av Stephen King (Från Maxi bokrea)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar