måndag 10 mars 2014

Sammanfattning: Februari

Här kommer en ganska sen sammanfattning, då jag (Rebecca) varit sjuk i en vecka har jag inte orkat ta tag i bloggandet men nu när jag känner mig bättre så känner jag att det är dags igen!
Daniella ville inte göra en sammanfattning då hon endast läst en bok, vilket jag förstår. Boken hon läst var i alla fall Numbers av Rachel Ward, kolla gärna in hennes recension.


Rebeccas lästa böcker:


















Antal böcker lästa: 4 st
Svenska: 4 st
Engelska: 0

Tegelstenar (omkring/över 500 sidor): 1 st
Korta böcker (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 2137 sidor

Bästa boken: Nyckeln
Besvikelsen: ingen direkt =)

Finaste omslag:















Framsteg på mål:


  • Framsteg på Boktyckes utmaning [9/65]
  • Avsluta minst 5 serier [3/5] 


Kommentar om Februari/Mars månad:
Jag är väldigt nöjd med februaris läsning, läste många bra böcker och dessutom avslutade jag tre serier, Engelsfors-trilogin och Ädelstens-trilogin i februari samt Delirium några dagar in på mars. Tyvärr har jag nu legat sjuk en vecka och har verkligen inte haft orken att läsa så därför har jag heller inte gjort upp en plan för läsandet den här månaden utan jag tar det bara som det kommer. Just nu håller jag på att läsa Gameboard of the Gods, som är på engelska och ca 400 så det lär ta ett tag innan den är utläst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar