tisdag 25 mars 2014

Uppdatering + Countdown + Divergent

Förlåt för den dåliga uppdateringen här på bloggen, flera dagar har jag planerat att lägga upp recensioner men så har det ändå inte blivit av för att något annat kommit i vägen. Mycket läsande har det heller inte blivit denna månaden på grund av att det är så mycket i skolan just nu med gymnasiearbete och nationella prov som drar igång. Jag (Rebecca) är åtminstone ledig på torsdag/fredag och då hoppas jag kunna spendera lite tid på bloggen istället för på plugg. 

Jag vill även passa på att uppmärksamma er läsare om att en ny kategori dykt upp i layouten Countdown som är den sidan vi nu har listat upp alla böcker som kommer ut i år, samt räknar ner tills de kommer ut. Såklart är alla böcker inte med där och är det någon bok ni känner att vi har glömt så kommentera gärna det för vi uppdaterar sidan var till varannan dag. 

I går var jag och Daniella även på förhandsvisningen av Divergent och det roliga är att jag inte har läst boken medan Daniella har det vilket gjorde att vi hade delade meningar om vissa saker i filmen. En recension på filmen bör också dyka upp inom kort!!


1 kommentar: