måndag 26 maj 2014

Uppdatering! :D

Väldigt länge sedan jag (Rebecca) skrev något här. Tappade totalt läslusten för några månader (!!) sedan då det var alldeles för mycket annat att tänka på både i skolan och hemma. I skolan kändes det nästan som att vi gick på högskolan snarare än gymnasiet med pluggande non-stop. När ena läxan var inne, ja då var det bara att fortsätta med nästa eftersom det var så pass lite tid med alla inlämningar och ingen tid fanns att lägga på dem förrän man hunnit bli klar med exempelvis en redovisning som prioriterades före, helgerna blev ett sätt att komma ikapp istället för att ägna åt läsning. Men nu är det över (ÄNTLIGEN) så mitt lässug börjar sakta men säkert komma tillbaks igen, har läst två (snart tre) böcker denna månaden, jämfört med noll i april, då det var full fokus på skolan. Med det sagt vill jag också börja prioritera bloggandet igen eftersom det är något som jag saknat så ni kan förhoppningsvis börja förvänta er mer inlägg här nu igen! =)

Jag ska även komma ikapp på Countdown, som inte uppdaterats på alltför länge. Jag märkte att jag absolut inte har någon koll på vilka böcker som kommit ut den här månaden då jag såg Tahereh Mafis bok Sätt mig i brand! i bokhandeln och blev ÖVERLYCKLIG!! Längtar tills jag får läsa sista delen i trilogin =) =) =)

Ha det bra så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar