tisdag 5 augusti 2014

Slumpgenerator #1

Eftersom jag har svårt att välja vilken bok jag ska läsa härnäst så kom jag på att jag kunde räkna ihop vilka böcker jag inte läst (och som står på tur) och ge dom en siffra, sedan kan slumpgeneratorn välja vilken bok som står på tur. =D
Slumpgeneratorn väljer en siffra mellan 1-28 och den boken det blir måste jag läsa!
Så nu ska jag slumpa en siffra och det blir....

..... Bok (/pocket) nummer 1


Ingen sommar utan dig (#2 i serien Sommar) av Jenny Han

Det var längesedan jag läste bok ett och jag har länge velat köpa resten i serien. Så det gjorde jag denna sommaren och har tänkt att den passar bra att läsa nu när det är sommar. Så jag ser framemot att börja läsa den. Lite roligt att det just blev bok ett också när jag slumpade siffrorna ^^

I alla fall, om ni också vill slumpa vilken bok ni ska läsa senare så är länken Här

1 kommentar:

  1. Rebecca (alltså din tvilling Rebecca, ingen annan Rebecca)5 augusti 2014 kl. 16:35

    Tack, då kan jag använda den sen när jag känner för det ^^ :D

    SvaraRadera