fredag 8 augusti 2014

Slumpgeneratorn #3

Då var min andra bok färdig läst och den var faktiskt bra, speciellt slutet och det ska bli spännande att få se vad som händer i nästa bok =). Recension kommer upp imorgon förhoppningsvis.
Men det är återigen dags att slumpa en ny bok och nu står det mellan siffrorna 1 till 27. Förhoppningsvis väljer slumpgeneratorn något helt annat en siffran tre, vi får väl se.
Nästa bok jag då ska läsa blir...

... nr 6 vilket är...


The Selection (#1 The Selection serien) av Kiera Cass

Jag beställde hem den här boken för snart ett år sedan tillsammans med tre andra böcker som jag redan har läst. Har velat läsa den här boken jätte länge och har hört så mycket positivt om den. Så det ska bli kul att äntligen få lägga mina händer om den =)

Om ni vill göra samma sak som jag och slumpa en bok som ni sedan måste läsa så finns länken Här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar