lördag 9 augusti 2014

Slumpgeneratorn #4

Min tredje bok är nu utläst och den levde verkligen upp till mina förväntningar jag hade och av allt jag hört om den. Den var så bra och imorgon lägger jag upp en recension på den med ;)
Åter till slumpgeneratorn som nu ska slumpa min nästa bok jag ska läsa (siffrorna står nu mellan 1-26), och min siffra blir...

... nummer 25...


Farlig förmåga (#1 i Systrarna Cahill trilogin) av Jessica Spotswood

Även den här boken har legat länge i min bokhylla och har också velat läsa den länge eftersom jag hört att den ska vara bra. Men jag har nog alltid valt andra böcker före och ibland glömmer man bort vad man missar. Så det ska bli kul att läsa den nu, sedan får ni en uppdatering på den om någon dag eller två =)

Ifall ni också vill slumpa vilken bok ni ska läsa eftersom ni inte kan bestämma er eller om ni bara vill utmana er så finns länken Här!



1 kommentar:

  1. Kul att du ska läsa Farlig förmåga! Jag tycker den är väldigt bra! :)

    SvaraRadera