torsdag 14 augusti 2014

Slumpgeneratorn #5

Det tog längre tid än förväntat med det kom en viktig sak emellan, så jag har inte varit sugen på att läsa. Men jag började läsa lite igår igen och läste ut boken idag. Recension kommer på den boken så småningom. I alla fall så är det dags att slumpa en ny bok och det står mellan siffrorna 1 och 26, och det blir...

... nummer 14 som är bok...


The Everafter av Amy Huntley

Denna boken har jag fått av Rebecca som present för ett tag sedan och hon blir säkert glad att jag ska läsa en bok hon gett mig. Eftersom det inte händer så ofta att jag gör det, har fortfarande en bok jag fått av henne som har legat där längre än den här ^^
I alla fall så ska det bli kul att få läsa den, den har blivit rankad rätt så högt. Så får se om jag även rankar denna boken högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar