torsdag 6 november 2014

Book Haul: Oktober

Rebeccas böcker:

  • Det oändliga havet (#2) av Rick Yancey (rec-ex från rabén&sjögren)
  • Främlingen (Outlander #1) av Diana Gabaldon (köpt på Akademi)
  • Sherlock Holmes: En studie i rött av Arthur Conan Doyle (från Apartförlag)
  • The Walking Dead volym 6 av Robert Kirkman (från Apartförlag)
  • Harry Potter: Page to Screen av Bob MacCabe (köpt på Adlibris)
Det roliga är att jag "skulle" ha köpstopp men det är bara jag som köper böcker av mig och min syster! HP Page to Screen köpte jag när jag kom hem från Bokmässan, med en rabattkupong som man kunde få från Adlibris där och jag ville så klart utnyttja den. Så då bestämde jag mig för att Page to Screen var tillräckligt dyr från början och jag har länge velat ha den, så jag fick den till ett billigare pris. Sedan fick jag hem ett packet av Apart-förlag med två seriealbum som jag är hemskt glad över att jag fick hem, tack så mycket till dem! Det oändliga havet fick jag hem som recensionsexemplar av förlaget men det roliga är att jag fick den efter att recensionsdatumet varit, då den skulle recenseras, så det blir en sen recension på den eftersom jag inte hunnit börja läsa den än. Och den sista boken som jag köpte denna månaden var Främlingen av Diana Gabaldon, jag såg första avsnittet på serien för inte så länge sedan och jag har hört så mycket gott om serien och så såg jag att de ger ut böckerna i  nya omslag i år och då kunde jag inte låta bli! Plus att de nya omslagen är mycket finare än de gamla, så det gick inte att inte köpa den.


2 kommentarer:

  1. Okej, nu har jag väl äntligen löst problemet? :)
    Visst är det en (eller två) av er som skickat ett sånt fint paket till mig? TACK i så fall. Boken verkar superbra! :)

    SvaraRadera
  2. Rebecca (Din hemliga bokvän)8 november 2014 kl. 17:55

    Ja, det var rätt! :D
    Sorry om ledtråden var för svår, kom på försent att jag kanske borde gett en ledtråd till :P

    SvaraRadera