söndag 9 november 2014

Sammanfattning: Oktober

Då var skräckmånaden över, men än är inte skräckläsningen över! Här kommer en sen sammanfattning av hur läsningen gick under oktober månad.

Rebeccas lästa böcker:





Antal lästa böcker: 4 st.
Svenska: 2 st.
Engelska: 2 st.

Tegelstenar (över 500): 1
Kortisar (under 200): 0

Antal lästa sidor: 1235

Antal påbörjade serier: 3 st.
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Röd som blod
Besvikelsen: The Awakening

Finaste omslag:


Uppnådda mål:
Boktyckes utmaning:
1, 20, 55 & 60

Kommentar om oktober månad/nästa månad:
Det blev inte så mycket läst denna månaden som jag ville men det blev ändå mer än vad det har varit tidigare i år så jag ska försöka hålla minst detta tempot nu den sista biten av året. I november tänker jag fortsätta på min skräckläsning, jag har läst fyra av de sju böckerna som jag satt upp som mål så förhoppningsvis hinner jag läsa ut de sista tre nu i månaden. Jag och min syster ska ju också på semester en vecka i slutet av månaden så jag hoppas på att få läst lite mer där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar