torsdag 1 januari 2015

X-mas Book Haul

Här kommer en book haul över våra böcker som vi fick i julklapp

Daniellas böcker:





















  • Percy Jackson and the Olympians (The Complete Series 1-5) av Rick Riordan
  • (#2 The Land of Stories) The Enchantress Returns av Chris Colfer
  • 8 saker du aldrig skulle våga av Eva Sussso &Moa Eriksson Sandberg


Rebeccas böcker:





















  • Jag är Malala av Malala Yousafzai 
  • They all fall down av Roxanne St. Claire 
  • Champion av Marie Lu
  • Outtalat av Sarah Rees Brennan
  • Ringarnas Herre (#1-3) av JRR Tolkien
  • Slända i bärnsten av Diana Gabaldon (#2)
  • Sjöfararna av Diana Gabaldon (#3)
  • Trummornas dån av Diana Gabaldon (#4)
  • Det flammande korset av Diana Gabaldon (#5)
Det är både böcker som jag fått av nära och kära samt böcker som jag köpt till mig själv för julklappspengar. Champion och alla fyra böckerna av Diana Gabaldon tillhör de böckerna som jag köpte medan Jag är Malala, They All Fall Down, Outtalat & Ringarnas Herre är de "riktiga" julklapparna. Outtalat fick jag av min kille som även var så gullig och kreativ som gjorde ett bokmärke till mig, jag använder bokmärket just nu och tycker det är hur fint som helst! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar