fredag 6 februari 2015

Zombie-Feber

Åååååå vad glad jag är!!!! :D :D :D
Min syster kommer in med posten och ser att där är ett grönt paket till mig, och jag tänkte "hm jag har inte beställt något förutom mina kursböcker och de har ju redan kommit, jag undrar vad det kan vara!?" Så ser jag att det står Apart förlag på den och får värsta överraskningen när jag öppnar paketet!!!!

Inuti fanns två seriealbum från TWD-serien, volym 11 och volym 12 + (och det är här jag flippar ur) en Zombie överlevnadsguide!!! Jag hade ingen aning om att den fanns eller att den skulle komma ut så jag blev jätte överraskad och glad när jag såg den :D
Detta kunde inte varit en bättre början på helgen! Jag kommer nog bara (förutom läxorna) ägna mig åt TWD och den här överlevnadsguiden, jag har ju dessutom en del avsnitt att kolla igen från TV-serien som jag så länge velat ta igen.

Tack så hemskt mycket Apart Förlag!!!












































På ett av informationsbladen som jag fick står det att Herman Geijer (Sveriges främsta zombieöverlevnadsexpert och som bloggar på zombieoverlevnad.se) kommer, under våren, att hålla studiecirklar i Att överleva zombiekatastrofen. Än så länge har de bestämt att de ska hållas i dessa städer (listan uppdateras när någon ny ort tillkommer, det går att mejla om du vill att de ska komma till din stad):
- Örebro den 12/2
- Stockholm den 16/2
- Uppsala den 3/3
- Jönköping den 1/4
- Eskilstuna (datumet är ej bestämt ännu)
Kika gärna in på Hermans blogg eller tryck på någon av länkarna ovan om du vill läsa mer.

The Walking Dead - En lärarhandledning för högstadiet och gymnasiet är också något som jag tycker är värt att kolla in, där står bland annat 10 anledningar till varför elever ska läsa TWD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar