måndag 4 maj 2015

Sammanfattning: Mars/April


Rebeccas lästa böcker:



Antal lästa böcker: 5 st.
Svenska: 2 st.
Engelska: 3 st.

Tegelstenar (över 500 sidor): 3 st.
Kortisar (omkring 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 2 698

Antal påbörjade serier: 2 st.
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: The Hero of Ages
Besvikelsen: Ingen

Finaste omslag:


Uppnådda mål:
Läsutmaning punkt:
5, 9, 31, 39, 41

Kommentar om förra månad/Maj:
Jag har inte hållit alla mina mål så bra hittills, det började bra med Project TBR i januari men sedan har det gått utför där. Läsningen går bra med tanke på att jag har haft mycket annat att göra som har påverkat läsningen. 

Daniellas lästa böcker:



  • Den Lille Prinsen av Antoine de Saint-Exupéry
  • Berättelser om en (inte så) populär partytjej (Nikkis Dagbok #2) av Rachel Renée Russell
  • Berättelser om en (inte så) talangfull popstjärna (Nikkis Dagbok #3) av Rachel Renée Russell
Antal lästa böcker: 3 st.
Svenska: 3 st.
Engelska: 0

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (omkring 200 sidor): 1 st.

Antal lästa sidor: 703

Antal påbörjade serier: 0 st.
Antal avslutade serier: 0 st.

Bästa boken: Den Lille Prinsen
Besvikelsen: Ingen

Finaste omslag:















Uppnådda mål:
Läsutmaning punkter:
3, 7, 45

Kommentar om förra månad/Maj:
Har inte haft mycket tid till att läsa och det har jag inte i maj månad heller. Allting i skolan avslutas i maj månad, därför måste jag mest fokusera på det. Än så länge läser jag mer än vad jag gjort detta året, ska försöka fortsätta och ta lite tid till att läsa varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar