måndag 1 juni 2015

Sammanfattning: Maj


Daniellas lästa böcker:
Rebeccas lästa böcker:

Kommentar om maj/juni:

Daniella:
Månaden blev som förväntat. Jag fokuserade mer på att avsluta mina studier än att läsa och förhoppningsvis så får jag lusten att läsa mer denna månaden, trots att jag fokuserar på andra saker mer än läsning.

Rebecca:
Det hände mycket denna månaden och jag tappade även lite läslusten, men har försökt ta fatt i det igen nu när månaden gick mot sitt slut och känner att lässuget är tillbaks. Jag vet att det finns en massa read-a-thons nu till sommaren och att det var en som började redan nu i veckan, även om jag hemskt gärna vill vara med på dessa så har jag inte tid eftersom jag också har andra saker att göra. En av dessa sakerna är att jag har fått mitt första jobb, som tar upp min tid just nu och sommarlov blir det inte denna sommaren så därför påverkas läsningen av det också. Men på min lediga tid så ska jag försöka läsa så mycket jag orkar för jag har så många böcker här hemma nu (och som snart anländer i min bokhylla) som jag verkligen vill läsa. Tyvärr får ni vänta tills slutet av juni innan ni kan se mina bokbeställningar som blev som ett "fira första lönen köp" och som jag längtar efter att få hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar