onsdag 1 juli 2015

Owlcrate: Diversity! #1


Min första Owlcrate box!! 
Owlcrate är en månadsbox skickas ut varje månad med en inbunden YA-bok som kommit ut samma månad och det är alltid ett nytt tema på boxen. Denna månaden var temat exempelvis Diversity, och då kommer det en bok under det temat samt några prylar som hör till det temat. 

Jag har länge varit intresserad av att skaffa hem den här boxen men har aldrig riktigt kunnat, dels görs dessa i Kanada/USA så därför blir det dyrare med shipping och allt och sedan var det också jäkla svårt att bli medlem, eftersom de har konstiga tider som följer deras zon för när man kan skriva upp sig. Men så en morgon så hade jag tur och hann skriva upp mig innan platserna tog slut igen! Så nu, med jobb och allt, får jag hem en sådan här varje månad!

Owlcrate boxarna skickas den 20:e varje månad och det tog ungefär två veckor innan jag fick hem den men jag blev jätteglad när jag såg att den kommit!!


Så här ser boxen ut!

Inuti

Första saken som kom med

Vingar att sätta på skorna!
Öronhängen "Diverse Books" och "Read More"


Plansch som hör till boken som kom denna månaden

Och en tatuering

Samt månadens bok..

Jag gissade typ innan jag fick hem denna att det skulle vara den, jag vet inte riktigt vad den handlar om mer än att den har fått väldigt bra betyg på goodreads. Denna boken ska definitivt hinnas läsas i sommar!

Slutligen, temat för nästa Owlcrate box...

2 kommentarer:

  1. Alltså åh älskar allt! <3 speciellt "Albus Dumbledore supporta marriage equality" *-* vad kostade dem alltså, med shopping och allt?

    SvaraRadera
  2. Jag med!!=D
    Med shipping och allt så kostade det ca. 430:- (varierar lite från månad till månad, pga av kursen, nästa kostade ex. 420:-). Men då är det shippingen som drar upp priset så mycket, har dock för mig att de skulle försöka få ner shippingen någon gång i framtiden! ;-)

    SvaraRadera