fredag 3 juli 2015

Sammanfattning: Juni


Rebeccas lästa böcker:
  • Du är aldrig ensam av Sarah Dessen
  • Death Note vol.1 Black Edition av Tsugumi Ohba
Kommentar om juni/juli:
Äntligen har det vackra sommarvädret kommit, bättre sent än aldrig! Det blev väldigt lite läst även den här månaden. En av anledningarna är att jag längtat så efter att ligga i trädgården och läsa i solen men den kom ju aldrig så därför hade jag mindre läslust än vanligt. Sedan är nästan alla dagar inbokade med antingen jobb, pendlande eller något kul vi hittar på. Läsandet blir tyvärr lidande på grund av detta. Men nu i slutet av juni så läste jag Sarah Dessens bok och solen och värmen kom äntligen samt att jag nu läser en så fantastisk bok, Fangirl, så jag känner att juli inte kan bli annat än bättre när det kommer till läsningen!


1 kommentar:

  1. Mängdmässigt såg det ut sådär för mig i maj. Gick lite bättre med läsningen nu i juni.

    SvaraRadera