lördag 29 augusti 2015

Owlcrate: Mystery #3

Den här gången fick jag lite av en chock när jag tittade ner i min brevlåda igår efter jobb, och hittade ett Owlcrate paket. För det första så brukar jag inte få dem direkt i brevlådan, utan en lapp om att hämta ut den och för det andra så kom den nu efter bara 7 dagar!! Ett bra avslut på veckan och den dök upp när jag minst anade det efter förra gångens 14 dagar.


Den här månaden var temat Mystery (mysterium). Älskar att varje kort får olika design, därav sparar jag på dem!

Från Inspired Nails

Det första som jag såg i boxen var det här, klistermärken som används för att dekorera naglarna, med Sherlock Holmes-tema.

Från Shaileyann Designs

Sedan detta fina designade kort, från Harriet the Spy, där det står: "Sometimes you have to lie but to yourself you must always tell the truth."

Från The Unemployed Philosopher's Guild

En liten Sherlock Holmes detektiv notebook i fickstorlek! Den här tycker jag är så gullig, det finns tips i om hur man gör för att bli en bra detektiv plus sidor där du kan skriva ner ett fall du försöker lösa, misstänkta, ledtrådar osv. Jättekul!


Den här lilla asken väntade jag faktiskt med till sist att öppna! Och jag var väldigt nyfiken på vad som kunde vara i den...

Från Forever Always Design & By The Book Boutique

...Det visade sig vara en liten nyckelkedja som hyllar Nancy Drew. Tydligen fanns det två olika man kunde få i boxen och denna fick jag!

Och till sist, boken!!

Trouble is a Friend of Mine av Stephanie Tromly


+ Ett bokmärke som matchar boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar