torsdag 29 oktober 2015

Owlcrate: Spooky! #5

Idag kom äntligen mitt bokpaket från Owlcrate! Det snackades ju om att paketen skulle skickas ut tidigare denna gången, för att alla skulle få sina bokpaket i tid innan Halloween. Men något kom tydligen i vägen och de skickades som vanligt i stället. Men det gör mig inget för jag har ändå fått paketet i tid :D (och har en avundsjuk syster bredvid mig...)

Doftpärlor från Adventure Scents med doft av vampyrens gömda lya.  
Edgar Allen Po "dukpåse" från Out of Print Clothing
Magnetiska monster bokmärken från Craftedvan
Suddgummi från NPW
Och boken denna månaden är..

A Madness so Discreet av Mindy McGinnis
Läs mer om boken HÄR!

+ Dessutom kom en plansch till boken (som jag gav till min syster) samt ett brev från författaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar