måndag 30 november 2015

Owlcrate: Myths & Legends #6

Idag kom mitt Owlcrate paket! Har längtat så efter att få se vilka bokigheter som kan tillhöra månadens tema, tycker verkligen att temat är spännande och nog tänkte jag på Percy Jackson när jag såg temat. Men för att se vad paketet innehöll får du läsa/kolla vidare (eftersom jag redan har öppnat så jag vet vad den innehöll =))

Tyckte särskilt mycket om kortet denna månaden, också för att dem designat om baksidan så det var mycket snyggare!
Till vänster: Pocket mirror från My Clockwork Castle
Till höger: Fairytale Tea från Adagio Teas

Det fanns 4 olika sorter och jag fick "Sleeping Beauty" 

Camp Half-Blood armband från The Colorful Geek

Castle Locket halsband från The Geeky Cauldron

Samt månadens bok, som jag var såå nära på att köpa i London men som jag faktiskt tänkte att jag kanske skulle få här så jag köpte den inte ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar