onsdag 23 december 2015

Läs-It-Snow TBR - Del 1 (25-27 december)

Det här är mina (Daniellas) TBR böcker som jag tänkt hinna med att läsa under Nellons Läs-a-lot som börjar 25 december. Det är inte för sent att anmäla sig!

- The Mind Readers av Lori Brighton vann jag på Goodreads för ett par år sedan och jag har inte tagit tag i att läsa den.

- Timeriders av Alex Scarrow fick jag i present av Rebecca år 2013, känner mig som en dålig syster som inte har läst sin present ännu. Men nu ska jag äntligen ta tag i den!

- Den Gröna Cirkeln av Stefan Casta fick jag också för ett år sedan av min pappa. Boken verkar vara riktigt spännande och jag hoppas att den är bra.

- The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Shipo of Her Own Making av Catherynne M. Valente som jag köpte 2014. 

Rebeccas TBR:

- Analfabeten som kunde räkna av Jonas Jonasson har lånat den av min pappa i ett och ett halvt år nu.

- Innan jag somnar av S.J. Watson fyndat på bokrean och stått i bokhyllan för länge.

- Gone av Michael Grant köpt i London för tre år sedan och den har stått oläst sedan dess.

- The Knife of Never Leting Go av Patrick Ness samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar