tisdag 1 december 2015

Sammanfattning: November

Daniellas lästa noveller:
  • Tjänsteanden av Selma Lagerlöf (Utlånad)
  • Spökhanden av Selma Lagerlöf

Daniellas lästa böcker:
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa noveller: 2
Svenska: 4
Engelska: 1

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor: 2 (noveller)

Antal lästa sidor: 1028

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Monstrumologen av Rick Yancey
Bästa novellen: Tjänsteanden av Selma Lagerlöf 
Besvikelsen: Ifall jag måste välja så blir det The Accident Season av Moïra Fowley-Doyle

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Avklarade punkter: 3 & 22
Läsa minst 30 böcker (goodreads mål) [34/30] X

Kommentarer om November/December:
Min läs-månad blev väl sådär, försökte läsa en bok minst varje vecka. Men det blev inte mycket läsning i London eftersom jag var så trött efter långa dagar i storstaden.
Denna månaden tror jag inte att jag kommer läsa mer än vad jag gjorde i November. Jag har många böcker att läsa och som jag även vill läsa. Men det är inte det jag prioriterar just nu. Men vem vet, det kanske ändras under December månad.

Rebeccas lästa noveller:
  • Alla vill bara gå hem av Daniel Sjölin
Rebeccas lästa böcker:
  • 172 Hours on the Moon av Johan Harstad
  • Mordet på Orientexpressen av Agatha Christie
  • Röd Drottning (Röd Drottning #1) av Victoria Aveyard
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa noveller: 1
Svenska: 3
Engelska: 1

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor): 1

Antal lästa sidor: 1057

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Röd Drottning av Victoria Aveyard
Besvikelsen: Ingen

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Avklarade punkter: 0

kommentarer om November/December:
Det jag prioriterar mest i december är att läsa klart 50 böcker som är mitt mål på goodreads!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar