onsdag 6 januari 2016

Läs-It-Snow Del 2

Då var den andra och sista rundan av Let-It-Snow avklarad och jag blev nöjd med vad jag lyckades att hinna med. Fast än jag hade velat hinna att läsa en bok till, men så blev det inte. Jag tycker ändå att jag har läst mycket och det har varit roligt att få vara med.

Daniellas avklarade böcker från TBR högen:
  • Knife (Faery Rebels #1) av R.J. Anderson
  • Shattered (Slated #3) av Teri Terry
  • Fractured (Slated #2) av Teri Terry
  • Alice (Alice #1) av Christina Henry
  • Happily Ever After (The Selection 0.4, 0.5, 2.5, 2.6) av Kiera Cass
  • A Thousand Nights av E.K. Johnston
Läs-It-Snow del 1-2 sammanfattning:
Lästa böcker: 10

Rebeccas avklarade böcker från TBR högen:
  • The Shock of the Fall av Nathan Filer
Läs-It-Snow del 1-2 sammanfattning:
Läsa böcker: 2

1 kommentar:

  1. Wow, det har ju gått superbra för dig i läs-it-snow.

    SvaraRadera