fredag 1 januari 2016

Läs-It-Snow TBR - Del 2 (2-5 januari)

Temat för denna omgången är böcker som vi köpt/fått från novembermånad och framåt! Läs-A-Loten pågår från och med 2/1 kl: 00.00 och avslutas 5/1 kl: 00.00
Daniellas TBR:

De böckerna som jag vill läsa mest och som jag verkligen måste hålla mig ifrån att inte börja läsa än är: Happily Ever After och A Thousand Nights. Sedan tror jag att jag kommer läsa Alice och Knife eftersom de är korta, i alla fall de kortaste nya böckerna jag har. Och ifall jag hinner så blir det antingen Defiance eller Fractured, jag har inte bestämt mig ännu. Men det är i alla fall dessa böcker jag tänkt hålla mig till.
  • Fractured (Slated #2) av Teri Terry (420 sidor)
  • Defiance (Defiance #1) av C.J. Redwine (403 sidor)
  • Knife (Faery Rebels #1) av R.J. Anderson (320 sidor)
  • Alice (Alice #1) av Christina Henry (291 sidor)
  • Happily Ever After (The Selection 0.4, 0.5, 2.5, 2.6) av Kiera Cass (387 sidor)
  • A Thousand Nights av E.K. Johnston (325 sidor)

Rebeccas TBR:
  • The Shock of the Fall av Nathan Filer (307 sidor)
  • Par i brott (Tommy and Tuppence #2) av Agahta Christie (294 sidor)
  • Och så var det bara en av Agatha Chrisite (248 sidor)
  • Da Vinci's Tiger av L.M. Elliott (287 sidor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar