måndag 29 februari 2016

Sammanfattning: Februari

Rebeccas lästa bok:
  • Anne of Green Gables (Anne of Green Gables #1) av L.M. Montgomery
Antal lästa böcker: 1
Antal lästa noveller: 0
Engelska: 1
Svenska: 0

Tegelstenar (över 500 sidor): -
Kortisar (under 200 sidor): -

Antal lästa sidor: 314

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Uppnådda mål:
Läsa 30 böcker [7/30] +1
Läsa sagan om ringen [1/3]
Avsluta så många serier som möjligt 
Inga framsteg med recensioner...

Kommentarer om februari/mars:
Denna månaden gick inte så bra, men jag satsar på nästa månad istället. Och jag kämpar fortfarande på med Brandon Sandersons The Way of Kings. Det dyker snart upp ett inlägg med TBR inför läs-a-loten.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daniellas lästa böcker:
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa noveller: 0
Engelska: 2
Svenska: 1

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 1130 

Antal påbörjade serier: 3
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Passenger av Alexandra Bracken
Besvikelsen: -

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Läsa minst 40 böcker [10/40] +3
Läsa minst två böcker i månaden [4/24] +2
Läsa klart Harry Potter böckerna [3/7]

Kaosutmaning:
Avklarade punkter 13, 29 & 35

Kommentarer om februari/mars:
Min läsning denna månaden har varit medelmåttig, jag tappade min läst lust och känner att jag börjar få tillbaka den lite nu mot slutet av månaden. Har försökt hålla mig till ett mål, att läsa 50 sidor om dagen vilket funkar bra. 
  Nästa månad kommer jag delta i en läs-a-lot och förhoppningsvis läsa mycket mer än vad jag gjort denna månaden. Trots att jag vill läsa alla mina nyinköpta reaböcker, så får dom vänta eftersom jag denna månaden endast får hålla mig till hyllvärmare. Det finns ett par stycken (många!) böcker som glöms bort i min bokhylla och som jag ser framemot att läsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar