torsdag 24 mars 2016

Book Haul - Mars

Daniellas böcker:
  • The Siren av Kiera Cass
  • Glastronen (Glastronen #1) av Sarah J. Maas (Tack Modernista för recensionsexemplaret!)
Jag har även beställt fyra böcker som jag tyvärr inte kan hämta ut eftersom jag och min syster åker till Thailand imorgon. Så de får vara med i nästa månads book haul, eller så kommer det inlägg efter jag kommit hem.

Rebeccas böcker:
  • Jag är en tjuv av Jonas Karlsson (Bokrea fynd)
  • The Wrath and The Dawn (The Wrath and The Dawn #1) av Renée Andieh
  • City of Ashes (The Mortal Instruments #2) av Cassandra Clare
  • City of Bones (The Mortal Instruments #1) av Cassandra Clare
  • Stormfågel (Rosornas Krig #1) av Conn Iggulden (Bokrea fynd)


Ännu en ljudbok från bokrean:
  • Bokklubben vid livets slut av Will Schwable

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar