torsdag 24 mars 2016

Owlcrate: Writer's Block #10

Owlcrate boxen trillade ner i brevlådan för ett par dagar sedan men jag har inte hunnit göra ett inlägg förrän nu. Jag älskade verkligen alla saker som kom med, men boken är jag inte jättehypad över.

Månadens gulliga kort

Tre pins, "I start a new adventure every time i read a book", "let's live in fictional worlds" & "I read to live, I live to read" alla tre från Bookworm Boutique


Banned Books strumpor från Out of Print

"Fjäder" penna från Kikkerland

642 Tiny Things to Write About från Chronicle Books
Jag har redan börjat lite i denna och den är hur rolig som helst!!
Det finns en massa exempel på vad man kan skriva om, ett är "Write yesterday's fortune cookie. It got everything wrong." medan en annan är "Write last year's fortune cookie. It got everything right." och massa sådana gulliga små uppmaningar att hitta på och skriva om.

Och månadens bok:
The Serpent King av Jeff Zenther


Aprils tema ser jag veerkligen fram emot!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar