onsdag 13 april 2016

Sammanfattning: Mars


Daniellas lästa böcker:

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa noveller: 0
Svenska: 1
Engelska: 4

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 1732

Antal påbörjade serier: 2
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Fyren mellan haven av M.L. Stedman
Besvikelsen: The Siren av Kiera Cass

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Läsa minst 40 böcker [15/40] +5
Läsa minst två böcker i månaden [6/24] +2
Läsa klart Harry Potter böckerna [3/7]

Kaosutmaning:
Avklarade punkter 1, 7, 10, 14 & 16

Kommentarer om mars/april:
Mars månad blev en bra läs-månad för mig, jag deltog i en läs-a-lot som Anna på bloggen fantastiska Berättelser höll i. Dock blev det bara 3 böcker som jag han med att läsa. Sen ville jag läsa mina nyare böcker på vår resa till Thailand. Jag han med väldigt mycket läsning på resan, jag överraskade till och med mig själv och så klart även min familj. Jag bevisade trotts allt att jag skulle läsa alla böcker som jag tog med och som gjorde min resväska tung ^^. Nästa månad (alltså denna månaden) har jag redan läst tre böcker och hoppas på att få läst ännu mer. Har väldigt många nya böcker som bara väntar på att få bli lästa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rebeccas lästa böcker:
Antal lästa böcker: 5
Antal lästa noveller: 0
Svenska: 1
Engelska: 4

Tegelstenar (över 500 sidor): 1
Kortisar (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 1890

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Livet efter dig av Jojo Moyes
Besvikelsen: Never Ending av Martyn Bedford

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Läsa 30 böcker [12/30] +5
Läsa sagan om ringen [1/3]
Avsluta så många serier som möjligt
Recensioner går framåt denna månaden på grund av en läs-a-lot som jag deltog i. Ska försöka fortsätta att recensera så mycket som möjligt.

Kommentarer om mars/april:
Mars gick bättre än förväntat och semestern gav en push på läsningen. Denna månaden hoppas jag kunna läsa lika många, men jag är inte säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar