måndag 9 maj 2016

Book Haul #40


Förra veckan visade jag ett paket som kom från Bokus, och nu är jag lite sen, för jag tänkte lägga upp innehållet i helgen. Men det fick bli nu istället!
Så paketet innehöll:

  • Only the Good Spie Young (Gallagher Girls #4) av Ally Carter
  • Warriors 1-6 av Erin Hunter:
  1. Into the Wild
  2. Fire and Ice
  3. Forest of Secrets
  4. Rising Storm
  5. A Dangerous Path
  6. The Darkest Hour
Warriors serien såg jag faktiskt i Bangkok, i deras bokaffär, och jag har länge varit intresserad och nyfiken på serien, så såg jag dessa fina omslag som bildar en bild på baksidoryggarna. Tyvärr så hade dem inte alla delarna där, och så hittade jag boxarna här hemma istället så jag bestämde mig för att börja samla på mig dem istället. Det finns flera spinoff serier på warriors och även de boxarna är lika fina som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar