lördag 23 juli 2016

Daniella's Birthday Book Haul

Som det ser ut nu så har min syster övergett mig och åkt till London, därför blir det bara en uppdatering ifrån mig. Både jag och Rebecca fyllde 21 år den 20:e och det firade vi med spa och god mat på kvällen :)

Här nedanför kommer de böcker jag fått och jag längtar tills jag kan läsa dom. just nu håller jag på att läsa själarnas bibliotek och har kommit lite mer än halvvägs, ska läsa ut den så fort som möjligt. För tillfället är det inget bra "läs-väder" för mig, har precis varit sjuk och är inte helt frisk ännu, så att ligga i solen med en bok och steka lockar inte mig ett dugg. Jag sitter hellre och läser på kvällen under en filt med te i handen ;)
The Testing Trilogy av Joelle Charbonneau - som jag fick av min syster
  • Albions Dotter av Ilka Tampke
  • The Doldrums av Nicholas Gannon
  • Summer Days and Summer Nights: Twelve Love Storys av Stephanie Perkins etc.
The Doldrums har så fina illustrationer, längtar till att läsa den. De två pop figurerna fick jag av Rebecca, två mystery mini boxar med tema ifrån den nya filmen om Alice.
Den fina utgåvan av Harry Potter på engelska, ett måste ha i bokhyllan och jag vill läsa om alla böckerna NU, men jag får hejda mig lite. Och till vänster är Jag ger dig solen av Jandy Nelson

1 kommentar: